Integrirani radni dan
Autor: Petar Jurković, 24. 3. 2014.
U četvrtak, 20. ožujka, učenici 3. razreda zajedno s učiteljicom su obilježili Svjetski dan potrošača (15.3.), Dan darovite djece (21.3.) i Svjetski dan vode (22. ožujka). Kroz integrirani radni dan, učenici su ove teme povezali i aktivno obradili.
S ciljem poticanja darovitosti kroz razvoj kreativnosti, pronalazili su brojna rješenja i ideje za rješavanje problema nametanja nezdrave hrane i nezdravog načina života od strane medija.
Učenici su se kroz primjere reklama na televiziji osvijestili njihovom negativnom utjecaju na njihovo zdravlje, ali i utjecaje na njih kao potrošače. Nakon gledanja dokumentarnog filma o važnosti vode za život ljudi, slijedila je tjelovježba uz glazbu koju je vodila pedagoginja Sanja Bednaić.
Potaknuti i motivirani raznovrsnim aktivnostima, učenici su na satu likovne kulture u skupinama dizajnirali plakate kojima će promovirati zdravu hranu i zdrav način života.
Dovoz:
Korisne stranice |
> Agencija za odgoj i ... |
> Stručni skupovi online |
> E Lektire |
> Gradska knjižnica i ... |
> Wikipedia |
> Časopis Bug |
Stranice učitelja |
Izdavači knjiga |
> Školska knjiga |
> Profil |
> Sysprint |